Chapter 1. Get me out of this place.

Jag kastade bak håret, och öppnade limousinen.
Fansen skrek utanför, och jag log.
Jag klev ur limousinen, och nickade till min chaufför.




På röda mattan var det fullt med kändisar. Allt från Oprah Winfrey till Justin Bieber.
Och så jag såklart.

Alla minglade runt i salen, och drack drinkar.
Jag satt vid baren och suckade.
Jag började tröttna på det här.
Att bara vara kändis, dricka drinkar och låtsas skratta med folk.
Jag ville ut och sjunga, ha konsert, iallafall komma härifrån.

Jag var precis påväg att gå ut från salen och ut till min limousine, när någon kom och la handen på min rygg.
- Hej, jag skulle bara vilja presentera mig. Jag är ny i branschen.
Jag svängde runt, och där stog en kille med gyllenbruna ögon, och log.



Jag log tillbaka och sa:
- Hej, du måste vara Justin Bieber?
- Kalla mig Justin! Sa han och skrattade.
Jag log tillbaka, och fortsatte att gå.
- Hey yo! Jag undrar bara om du skulle vilja hitta på något någon dag? Sa Justin.
Jag skrattade, och sa:
- Ta't lugnt killen.
Och så fortsatte jag att gå.



Inte världens längsta, men det första ju! Vad tycker ni?! :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

coolt

2012-05-09 @ 15:58:17
URL: http://mylifewith ponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0